Jump to content

  • Curse Sites
Help

Zzyzx

Member Since 12 Jan 2012
Offline Last Active Jun 23 2013 04:51 AM

Posts I've Made

In Topic: Best PvP Game?

24 April 2013 - 08:01 PM

View PostSilent The Legend, on 12 April 2013 - 06:22 PM, said:

So after searching for a while I couldn't find any good PvP game. It seems that PvP is often ignored in PvE centered games, and there arent many PvP centered games. Im really trying to find a very addictive and hardcore PvP game that can keep me entertained for ages, but every time I google the same "Best PvP game" and everytime Im stuck with the same bad choices over and over again.

So, thinking that someone may be interested too, I posted this question here.

What is the best PvP game right now?


P.S.: I already own Team Fortress 2 and Planetside, and those are great, but I would like an actual RPG with swords and magic. No more shooters please!
And no LoL, even though I believe its a great game, I dont like it, at all.

Smite is the way to go.

Its a MOBA game (Just like LoL) but with MMO controls and 3rd person view just like MMO. Has all the swords and magic that you want. Lol it also has every role from any other game. Tanks, Bruisers, Ranged AD, Casters, Healers, Assassins.

Pure PvP game, 5v5s.  Tournaments every weekend. Very active ranked system/leaderboards. Ranked queue pops all day, anytime of the day.

Just recently had a $10K Tournament at PAX, and announced 100k tournament at the official launch of the game. (Still in Open beta, so thats a plus! Official launch this summer)

www.smitegame.com

http://www.twitch.tv...tory/game/Smite

Hope that helps, enjoy!

In Topic: impressed with ranger

29 December 2012 - 06:23 PM

View Postslackerpete, on 29 December 2012 - 06:08 PM, said:

I havent found a trapbuild that is strong enough. The only build I find viable in spvp/tpvp is 0/0/0/30/10/30.
And that build is boooring as hell.

Sure you have high surviveability, but your dmg output is 2 low.

But im open to suggestions for competitive builds so please feel free to post condi/trap builds that I can try out.

Yeah you're using the wrong build for trapper ranger. Here it is.

http://gw2skills.net...d8xvAA;TIAAzCqA

You have tons of damage and a ton of toughness and a lot of survivability with the evades on your sword and dodges etc...

Sigils and runes are kinda up to you.

In Topic: Which MMO will you all be going to now?

27 November 2012 - 06:51 AM

View PostCalmLittleBuddy, on 26 November 2012 - 02:01 PM, said:

This is still my primary MMO and will be for at least another year.

1. No sub.
2. Has WvW.
3. Haven't leveled all classes past 30.
4. If MMOs are all the same, I'll stay with the one that I actually want to log into, which is GW2.

I figure after a year I'll be tired of it and on the prowl again.

And that's exactly when then suck you back in with an expansion just like they always did on Guild Wars 1 :/

In Topic: account banned.

27 August 2012 - 04:22 PM

I'm sure there is a lot more to the story then what he is saying. Like someone already stated, if an NPC says the word "Damn" then there is no way A.Net would ban you for using the word damn.

Something is missing IMO

In Topic: [NA-PvP] < Almost Famous > Competitive E-Sport PvP Team

31 July 2012 - 07:22 PM

Check out our new website. It's been fully remodeled and updated.

We are currently still recruiting very active and dedicated WvW players who can work well together in large groups, being followers and leaders.

As far as sPvP is concerned we aren't really recruiting very many more sPvP players but we could use another highly active, skilled & experienced Engineer & Elementalist.

Here is a test video that was edited for our team. Will have better quality later on.