Jump to content

  • Curse Sites
Help

Xaragoth

Member Since 09 Aug 2012
Offline Last Active Aug 17 2013 01:13 PM

Posts I've Made

In Topic: Update Notes for July 23rd, Cutthroat Politics

23 July 2013 - 08:52 PM

So ... where is the new stomp? I don't have it q.q

In Topic: [Preview] Bazaar of the Four Winds

08 July 2013 - 04:01 PM

The helmet is kinda nice. Radiant Armor also seems good.

In Topic: So who got a precurser from the final Karka event?

19 November 2012 - 01:46 AM

Not one. Some guy got 2 of the damn things out of the chest. Clearly one should've been mine.



One more reason to wait for the next expansion and get myself a legendary SCYTHE! :P


View PostItharius, on 19 November 2012 - 01:43 AM, said:

I thought the way they structured this one-time event was incredibly inconsiderate and just not very well thought out. They schedule it for the middle of the day on Sunday? Some of us have things to do during non-prime time hours. It's incredibly disappointing to hear that I missed out on legendary precursors because I couldn't boot up the game in the middle of the day (East coast). Must be even worse for Oceanic players.

This event was one of the rare times that ArenaNet really failed to meet my expectations. They have to go back to the drawing board with future events.

The problem is that they run it on all regions at the same time, so that is the best one. In Europe it's between 7 and 9 pm, mostly. Which is kinda meh for us too.

I wish they would design them to run the entire day and at normal times for each region. But maybe only a 1 time exotic loot.

In Topic: Is GW2 in trouble?

16 November 2012 - 10:31 PM

I quit a little while back when I noticed that to even get a little bit of money, I had to constantly grind for multiple hours a day, instead of just playing the content I enjoy. There were also a few changes around launch that made me suspicious.


Ascended Gear and the likes pretty much confirm any suspicions I had about GW2. Gonna wait and see if they wake up and overhaul things to make the game enjoyable. I love the world and pvp, but the pve gameplay is shit.

In Topic: ANet's handling of Halloween has been nothing but disappointment

24 October 2012 - 12:21 AM

The handling of Halloween speaks volumes about how they will handle other stuff. Thus far, GW2 has been disappointing. Let's hope the next content patch is better.